Problem med trasiga ögonskuggor?

Då min duktiga Fredrik börjat fixa taket i sovrummet tänkte jag fortsätta med uppdateringen av inredningen. Har köpt en gardinstång till sovrummet, något Fredrik klagat mycket på, han har svårt att ta en lång sovmorgon, jag tycker det är bra att vi kommer upp i tid ;) Har inte köpt några gardiner än men har en bra bild i huvudet på hur jag vill att de ska se ut.
.
Våra vita sängkläder (vit randiga, som hotell brukar ha) har lyckats få en reva i sig. Har spanat in ett par vita på jobbet som är av samma märke som våra bruna, superbra kvalite! De har gått ner i pris från 399kr till 150kr, för de ska utgå ur sortimentet.
.
TIPS! Det är -50% på alla gardintillbehör (stänger, panelvagnar o dylikt) tom 16/1.
.
Ett annat tips jag har är om du som jag, tappar dina ögonskuggor i golvet och det säger krasch. Då är det här läsvärt för dig ---> linneasintressen

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kostar dom där bara 150? dom är ju superfina! Har aldrig sett dom förr dock!

2011-01-15 @ 19:44:34
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men jag tror inte jag har sett dom tidigare heller, fast jag kan ju bara inte ha lagt märke till dom :)



Mamma sa att Evelina på hennes jobb som är väldigt kräsen och inte tycker om mörk choklad eller så tyckte att den var jättegod, och dom andra tyckte också att den va jättego. Jag tycker den var smarrig även om jag inte tycker om kaffe, men det var en blandning mellan kaffe/en kaffelikör och socker som man som penslade på mellan lagerna så det blev en ganska mild söt kaffesmak som till och med jag tyckte om och jag gillar ju inte kaffe! Jag gav en bit ikväll till Joels mamma/pappa/lillebror så vi får väl se vad dom tycker.

Och Fredde tyckte också om den! :)



Den första botten blev som sagt dålig, för mastig och låg, så jag gjorde 1½ sats och siktade mjölet och vispade ihop det på ett annat sätt, då blev det bättre :) Tack för +10!!! :D

2011-01-15 @ 22:44:06
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0