Lite mer Hööks tittande

Var in på Hööks i Uppsala och tittade "på riktigt". Såg de här ridbyxorna, de är snyggare i verkligheten än på bild!? Skulle vilja ha ett till par ridbyxor, gärna helskodda. Min övriga ridutrustning går mycket åt brunt/beige, har nu ett par bruna ridbyxor, så man vill inte ha ett till par allt för likadana. Och svart känns som att de smälter in för mycket när man har svarta skor/stövlar.
Hööks 649kr

Som den lilla tränstoken jag är kunde jag inte låta bli att klämma på den avdelningen lite. Det var valet och kvalet jag valde mellan lacktränset från King´s och det här tränset från Hööks. Självklart är det alltid kul att toppa med ett läckert pannband. Något som verkar vara mitt problem när det gäller pannband är att många är för korta, vilket gör att det känns tajta mot Tigers panna. Jag tycker om när det hänger ner lite. Käkremmen brukar även ställa till lite problem, kort men tjockt huvud är vad Tiger har. Så skulle jag ta ett träns i strl x-full skulle sidostyckena bli för långa.
.
GM Ceres Eco, Hööks 689kr
Swarowski, Hööks 749kr

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV vilka märken har du provat?Jag tycker Dyon har rätt rymliga pannband

2011-01-14 @ 11:18:16
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0