Kan det vara fel på födelsebeviset?

Efter att ha fått ner hjärtat från halsgropen och hjärtslagen inte längre låter som en hårdrocksgrupp sitter jag nu i min trygga soffa och väntar på älsklingen. Ikväll efter jobbet har vi nämligen hoppat, från början var vi två som skulle hoppa men det slutade med att vi blev sex stycken totalt. Vi hoppade inga avancerade hinder, höjden låg på 70-90cm. Direkt vi kom in i manegen lyfte Tiger blicken och spetsade öronen, hon var mycket väl medveten om vad vi skulle göra. Efter uppvärmningen hoppade vi fram på varje hinder för sig. När jag och Tiger landade efter att vi hoppat hindret som stod snett igenom gjorde hon en bockserie till sin mattes (och alla andras) förvåning. Alla började skratta och ifrågasatte min hästs ålder. Vi hoppade vidare liten, sen var det en som skulle ge sig och tog med sig sin häst ut från manegen, när manege dörren stängdes flög min häst fram i galopp och gjorde en till bock omgång. Ojoj där sattes mattes sista nerver ur spel. När vi hoppade "banan" vek hon två gånger av på sidan bredvid hindret, vilket helt och hållet var mitt fel, jag hade tappat fokus lite efter våra glädjeskutt. Men summa kardemmuma så var det en jätte rolig söndagskväll och jag ser fram emot en ny omgång, jag behöver bara stärka självförtroendet lite.
.
Nu hälsar Tiger God Natt
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0