En trött "plugghäst"

-Inte sova än, först ska du ta hand om den här högen.
.
När Fredrik åkte till sin hockymatch gick jag över till stallet igen för att mocka och fixa mat. Kända sen att det var dags att ta tag i de där sakerna som ligger bak i mitt huvud och gör sig påmind titt som tätt. Det är nämligen deadline nästa vecka på att göra de lagstadgade E-learningarna på jobbet, det har kommit nya uppdaterade versioner.
  • Stöld och rån √
  • Säker i butik
  • Arbetsmiljölagen
  • Första hjälpen √
  • Ergonomi och hjälpmedel √
  • Brandskydd √
Har tragglat mig igenom mer än hälften nu, alla med godkänt resultat. Men det blev en tupplur i mitten. Ska försöka göra de sista imorgon kväll. För nu är snart Fredrik hemma och det är dags att göra det här till en söndagskväll. Lite tv mys innan den nya jobbveckan börjar, som för min del endast innehåller tre arbetsdagar.

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Hej! Hur mår du? :D

2011-01-31 @ 12:24:23
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0