En riktig pojksak

Jag får snällt sitta vid min dator. Både tvn och projektorn är beslagtagna.
Pojkar pojkar pojkar.
.

Sitter med ågren över allt som dessvärre måste göras, är inget som går att skjuta upp, inte mer än nån dag. Är tack och lov ledig tre dagar den här veckan, välbehövligt tycker både jag och hemmet som nu börjar se ut som en ungkarls lya i mina ögon. Måste även slå på stort den här veckan och köpa ett par nya jobbskor, det har blivit ett väldigt snyggt vädringshål i den ena. Varken snyggt eller praktiskt, för nu har väderguden bestämt sig för att kasta ner lite mer snö till oss. Kanske blir bättre ridunderlag igen, upp till bevis imorgon innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0