En kväll i drömmarnas värld

När min sambo överger mig för sina pojkar beger jag mig ut i cyberrymden.  Försöker hitta inspiration och motivation till att pyssla hemma. Fast ibland känns det som att kunskaperna sätter stop för kreativiteten. Men men, ett hus är väl något levande som aldrig slutar utvecklas.
.
Efter att ha hittat massor av roliga saker på Ellos tänkte jag fördjupa mig i nästa postorder butik, Halens.
.
Jag är fortfarande inne på en kristallkrona till finrummet, gärna en som går att kombinera med tändaljus. Den stora varianten kostar 995kr. Den mindre varianten är gjord för att även kunna användas i våtutrymmen! Dock stiger priset ganska snabbt och vi stannar på 2 695kr för att pimpa taket i badrummet.
När finrums bordet kommit på plats får man lite bättre översikt på hur mycket yta man har att jobba med. Om det är möjligt skulle jag vilja ha en perfekt fåtölj i ena hörnet att krypa upp i tillsammans med en bok. Något gammal och tyngre vore inte fel, dessa två kostar 5 995kr/st och pallen 1 995kr.
En himmelsäng är nog en barnslig princess dröm som sitter kvar. Den här ger ett härlig rejält intryck, tycker om att det är lite "snickarglädje" på stommen. En vacker sänghimmel vore körsbäret på grädden.
.
OM jag hade elkontakt i mitt badrum skulle den här vara ett MÅSTE.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fast du kan ju inte ha en sån där "gammeldags" fåtölj om du ska ha en modernare soffa! Soffan var fin men såg himla jobbig ut, svårt att hålla kuddarna på plats?

Och det kommer bara spindlar i himmelsängar har jag ju sagt!!! :(

2011-02-03 @ 21:15:31
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fast du kan ju inte ha en sån där "gammeldags" fåtölj om du ska ha en modernare soffa! Soffan var fin men såg himla jobbig ut, svårt att hålla kuddarna på plats?

Och det kommer bara spindlar i himmelsängar har jag ju sagt!!! :(

2011-02-03 @ 21:17:14
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0