Drömma kan man alltid

Maud hade med sig en inredningstidning på jobbet som jag la beslag på under lunchen. Hittade tre inredningstips som jag fastnade väldigt mycket för.
.
.
Vet inte hur bra det syns men här har personen i fråga satt upp ett tygstycke som fondvägg. Och över "fondväggen" har hon satt hyllor som har konsolerna precis där "fondväggen" slutar. Något för våra fondväggar i finrummet? Grymt snyggt är det iaf!
.
.
Det jag fastnade för på det här uppslaget var ved lösningen, trä ger en sån härlig känsla till ett rum. Det ger ett rejält intryck, en känsla av närhet till naturen och är en tidslös stil. Önskar, av flera anledningar, att vi hade en kamin eller liknande.
.
.
Den dagen vi bestämmer oss för att göra köket som vi vill ha det. Skulle jag vilja ha den här lösningen ovanför diskbänken, en glasskiva som skyddar tapeten. På den här bilden har de inga överskåp vilket gör att det är mycket tapet på väggarna.  Tänk er att man istället har överskåp, och mellanrummet mellan skåpen och diskbänken tapetseras, och man sätter glasskivor utanpå som skydd, som man kan ta bort. Då är det enkel att byta tapet när man tröttnat på den!
.
Alla dess artiklar kommer från Allt i Hemmet specialutgåva 2010.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0