Bästa tiden på året

Hur roligt är det inte att shoppa nu, skyltar som signalerar om REA eller skriket ut HALVA REA priset. Igår kväll innan jag skulle träffa Hannah för att lyxa till fredagskvällen med en middag på stan, gick jag på rea jakt. På indiska hittade jag två likadana ljuslyktor som jag fick av min syster i julklapp, det stod två stycken kvar på ett hörn av ett rea bord, högg dom så fort jag såg dom. På Indiska är det halva rea priset, lyktorna kostade nu 50kr/st! När jag gick till kassan kom jag på att jag har ett presentkort på Indiska för 200kr som jag fick av min bröder i julklapp, perfekt!
.
Var ute efter en väst som jag sett tidigare på Vero Moda, men den var slut i färgen jag ville ha. Det blev istället en grå mössa för 29kr. Det kommer bli en stallmössa, något att ha de milda dagarna istället för min tjocka stickade mössa med fleecefoder.
.
.
När jag kom hem packade jag upp och visade Fredrik ljuslyktorna jag köpte.
F -Fina. Vart ska vi ha dom?
Funderar tyst för mig själv om han är seriös eller driver med mig, bestämmer mig för att
"spela med".
B -Vet inte, kanske i sovrummet?
F -Mmm
Säger med skarp röst:
B -Gå till sovrummet och titta!
Fredrik reser sig från soffan och går till sovrummet och jag följer med. När han ser på våran nya byrå säger han:
F -Hur länge har dom stått där?
Han är lite hopplös min sambo när det gäller inredning, men idag tog faktiskt HAN upp diskutionen vilket typ av bord som vi ska ha som matsalsbord. Imponerande va?!

Kommentarer
Postat av: timmie Melanoz

Denna tiden på året är det kanon kul att shoppa! REA överallt = lycka! haha!



Sv: Visst är det, musik kan verkligen peppa upp något tråkigt!

2011-01-15 @ 20:19:56
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0