Vägghyllorna blev lika bra som jag tänkt mig

Våran granne Victor kom över med sin hjälpande hand. Han knappt blinka innan hyllorna satt uppe på väggen. Bra med två personer utan beslutsångest. Jag fick mest stå och titta på, fick hjälpa att langa skruv. Ska göra en ordentlig genomgång av flyttkartongerna för att se vad jag kan fynda där till vägghyllorna.
Jag längtar tills vitrinskåpet har tagit sin plats i finrummet och jag fyllt det med fina saker. När en lampa hänger ovanför matbordet och sprider ett mjukt sken över rummet. När väggen pryds med konst. Och det finns en fåtölj att sätta sig med benen i kors i tillsammans med en bok och ett litet bord på sidan att ställa ifrån sig te kopppen på.
Min inspirationsbild.

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Vad fint med fondvägg bakom hyllorna.

2011-02-23 @ 22:11:53
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0