Nu kan jag smyga igen på jobbet

Fredrik måste börja ge mig veckopeng snart, kan inte låta bli att små shoppa.
.
Men idag har jag äntligen köpt något som jag verkligen behöver, ett par nya arbetsskor + inlägg/sulor. Mina förra köpte jag på Team Sportia som ligger på samma område som mitt jobb. Nu, ett år senare, är de helt nernötta. Det har tom blivit hål under sulan in till "luftkuddarna" det pyser eller bubblar om mig (om det är blött ute och det kommit in vatten i "luftkuddarna"). 1.499kr, 1.299kr, 1.599kr och så vidare stod det på hyllkanterna. Lite väl mycket för ett par skor att spinga omkring innomhus på jobbet i, och de flesta var i Gortex eller med grov sula. Gav nästan upp hoppet men såg då ett par svarta lite mer inneskor. Provade och de satt precis som jag vill, lätta, fjädrande och svarta.Tittade på prislappen 325kr ist för 649kr. Kompletterade med ett par stödjande och dämpande sulor, de kostar 299kr. Det är något jag älskat att jag haft i mina skor det här året som gått.
.
Skor: Team Sportia 325kr ist 649kr.
Sulor: Team Sportia 299kr.
.
Har även varit i Kista Gallerian idag och därifrån fick jag självklart med mig lite fler rea fynd.
.
Röd väska: New Yorker 35kr ist 139kr.
Grå väska: MISAKO 198kr ist 395kr.
.
Brun/svart skärp: New Yorker 49kr ist 79kr.
Svart/glitter skärp: New Yorker 79kr ist 139kr.
.
Hjärta: MiqMaq 39kr.
Vänner: Åhlens 29kr ist ?kr (prislappen saknades på den jag köpte, men om jag inte minns fel kostade den mer än 100kr).
.
P.S En rolig sak vi såg på MiqMaq var tvål som var gjord av Klockargården D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0