En födelsedags uppdatering

Länge sen sist. Nu sitter jag i Uppsala igen i soffan. Värmepannan slog ifrån igår kväll så det var smått kyligt på kvällen/natten/morgonen och nu fungerar inte vattnet. Välkommen hem hälsar Uppsala.
.
Har packat upp väskorna, åkte upp med en halvfull och kom ner med en proppad resväska + ett handbagage = en lyckad shoppinghelg i Skellefteå. Jag har även hunnit komma upp till den höga åldern 26år. Kändes väldigt konstigt när jag läste "Grattis på 26års dagen önskar mamma och pappa".
.
Min födelsedag
Jag vaknade upp till ett vakert gnistrande vinterlandskap, som man gärna tittade på men inte ville vara i. Det var -29grader när mamma skjutsade mina småbröder till skolan.
Jag har en mamma som tänker på allt och gärna gör det lilla extra. Utifall att jag skulle vakna innan hon hann komma hem igen hade hon förberett lite födelsedagsfika.
Efter min och mammas shoppingrunda på stan. Som resulterade i en ny vinterjacka, en halsduk, en klänning, en sjal, en tröja, strumpbyxor och en klocka som jag fick i födelsedagspresent av mina småbröder. Blev det en glass på Coop.
Till middag fick jag som vanligt önska vad jag ville äta, det blev farfars pizza! På kvällen tog Ewe och mamma fram sina mästerverk.
Som ni kanske sett hade jag en otroligt bra födelsedag tillsammans med min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0