Nya Silverblixten

Gårdagen vet jag inte vart den försvann. Men en rätt innehållsrik dag var det, hann med en hel del saker på jobbet, skönt för nu har jag semester i 1½ vecka. Fredrik var och provkörde en ny bil i Sandviken. Han verkar få fast jobb i Häggvik på 75-100% *håller fingrar och tår*. Volvo 855 är ingen optimal pendlarbil, den drar över 1liter/mil. Fredrik har funderat och räknat på en diesel bil istället, självklart en Volvo.
.
Bea -Hur kändes bilen? Något som var intressant?
Fredrik -Nej den såg konstigt ut, föll inte för den.
.
När jag kommer hem står det två killar i köksfönstret och flinar åt mig. På uppfarten står det en "ny" Volvo.
.
Nu hoppas jag att jag piggar på mig snart. Ska nämligen och hoppa med poan i stallet vid tolv tiden. Just nu känner jag mig seg i både kropp och knopp.
.
Igår innan jobbet.



Nu på morgonen



Kommentarer
Postat av: Evelina

Den ser ju likadan ut!

2011-02-07 @ 18:58:07
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0