Nya matbordet till finrummet

Nu kommer det bli många middagar framöver. Skönt att slippa äta vid tv bordet jämt. Bordet står inte riktigt på sin rätta plats än, det står lite musikiutrustning ivägen på höger sida och på andra sidan har jag arrengerat en syhörna. Det är bla till gardinerna bakom bordet jag sytt omtag och fållat upp.
.
På Chilli hittade jag några fina bordstabletter som jag tror skulle passa alldelens utmärkt till bordet/rummet. Kanske får bli en sen födelsedagspresent till mig själv? Ikea har en likadan variant, men Chilli har i en brun/bronsaktig färg som jag tror passar in bättre mot det mjuka tonerna som finrummet har. Ikeas modell hittar du → här
.
Matbord och stolar: JYSK
Ljuslyktor på bordet: INDISKA
Gardiner och gardinstång: JYSK
.
(Än har inte riktigt alla julsaker kommit ner i kartongerna, de väntar på att vi ska röja upp i skrubben och musikrummet så dom kan få någon plats att bo på tills det är dags för den säsongen igen)
.
P.S Kan säga att Tanten uppförde sig idag, det blev en mycket samlad galopp upp för första backen i grusgropen och trav i den andra. Så behöver inte pappa vara så nervös ;) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0