Hem ljuva hem

Nu sitter jag hemma i soffan igen, efter nästan två veckor hemifrån. Men jag är bara hem och vänder, blir utsparkad under helgen av 20 killar som ska ha vårt hem som högkvarter för ManagerZone. Lite kul är det ändå, för de kommer från hela Sverige och även Danmark (i våras hade de en träff i Köpenhamn). Och jag får ha en tjejhelg.

 

Det har varit grymt dålig uppdatering den senaste tiden, tyvärr fick datorn någon sjukdom som gjorde att den dog när den varit igång i 4-5 minuter, men nu lever den och mår nästan lika gott igen (låter bara lite konstig).

 

Semestern har innehållit avkoppling, nya minnen och framför allt nytt till hemmet, garderoben och stallet. Vem älskar inte shopping den här tiden på året? Halva reapriset! Det jag köpte i Skövde skulle egentligen kosta 1.382kr men det blev endast 538kr, inte illa eller hur!? Och hur bra är det inte när det du spanat in under sommaren nu reas ut!?

 

Skrev i ett tidigare inlägg om att jag skulle vilja ha en fågelbur. Tycker de är otroligt charmiga och det är väldigt snyggt att ställa en liten slingerväxt i den. Har länge funderat på en som fanns på Indiska men det har aldrig blivit av att jag köpt den, i Skövde hittade jag den på halva reapriset 49,50kr ist för 149kr.

 

 

För att det inte ska bli allt för långt och träligt delar jag upp allt nytt jag har att berätta,

och det börjar bli hög tid för sängen nu.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0