Hästhöst

Idag var vi ute på premiär ridtur efter sommarbetet. Hon skötte sig som en ängel, trotts att de höll på att avverka träd i skogen. Kändes härligt att vara uppe i sadeln igen.

 

Har jag någon gång sagt hur tråkigt det är att vara hemma själv? Jag städade i söndags så idag blev det bara diskning, dammsugning och vikning av tvätten. Fortsatte sen med att fylla släpet med diverse plankor från ladan/stallet (vi ska försöka tömma ur det så vi kan ställa in en bil i dubbelportarna i ladan). Har även hjälpt grannarna när de hoppade på utebanan, höja och bredda hinder och skritta av ponnyn, kände mig som en riktig hästskötare ;)

 

Nu när höst ridningen är igång igen kunde jag inte låta bli att hitta några höstnyheter från

HV Polo.

 

 

Självklart ska även det blå schabraket vara i dressyrmodell men hittade ingen bild på den.


Kommentarer
Postat av: karin

snygga grejer :)

var finns schabraket i dressyrmodell?

2011-08-30 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0