Hardanger

Spenderade gårkvällen på Gränby köpcentrum med min gamla kollega Sofia. De hade invigning av sin nya del, vilket innebar MASSOR av erbjudanden, var man shoppingsugen fanns det saker att lägga pengarna på. Jag har länge spanat efter en till uppsättning av mina finbestick, men de kostar 1699kr så jag har avvaktat för att se om de skulle komma på något erbjudande, vilket det inte gjort. Men igår hade Cervera -20% på hela butiken, passade jag på att köpa en uppsättning!

 

Börjar få mig en samling finbestick;

·         2st       24 delar set

·         2st       Dessertsked 6st

·         1st       Serveringssked

·         1st       Serveringsset 2 delar

·         1st       Såsslev

·         1st       Tårtspade

·         2st       Påläggsgafflar 2 delar

·         1st       Smörkniv 2st

·         1st       Frukostset 4+4

 

 

Nu har jag 12st av varje finbestick (gafflar, knivar, matskedar, teskedar och dessertskedar) och 12st vinglas från Intermezzo satin.


Känns riktigt bra att kunna göra en ordentlig dukning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0