En ledig dag på utflykt

Vilken härlig start på helgen, eller förresten, det är måndag idag. Vilken härlig start på veckan!
.
Både jag och Fredrik har varit lediga idag och är lediga imorgon, vilket gör att det känns som helg. Passade på att smita hemifrån för att umgås med Märta i Stockholm. Vi har varit på tassel jakt men resultatet blev "Vi får in nya modeller under veckan och även fler i svart". Just typiskt. Istället för att tänka på inredning hela tiden har jag idag faktiskt köpt något till mig själv, en jätte fin topp från Top Shop, mitt första plagg därifrån. Och solen vågade sig fram idag.
.
Väl hemma var det den daglika plikten som kallade, solen hade även hittat till Uppsala så det blev en kvällsridtur för Emma och jag fick mig en kvällspromenad. Nu är hästarna instoppade och utfodrade. Och jag sitter nu och äter kvällsfika. En riktigt bra dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0