Inte vaknat på rätt sida

Vi var hemma från jobbet strax efter midnatt. Idag vaknade jag, smått förvirrad, och sträckte mig efter mobilen för att se vad klockan var så jag inte försovit mig, ajajajaj träningsvärk!

Gick ner till stallet fortfarande i ett smått förvirrat tillstånd, mockade och fixade till Tiger, sen begav jag och Hanna oss ut på en ridtur. Vilket inte hjälpte vare sig träningsvärken eller energinivån. Nu försöker jag få i mig lite frukost för att snart bege mig till jobbet, hoppas på att lite mat i magen gör susen.

Tiger hälsar puss.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ååååh hälsa Tiger puss från mej :) Jag saknar er båda massvis! Hoppas vi kan ses till veckan:) Hör av dej så fort du sett schemat! Pusss

2011-04-06 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0