Idag är det...?

Vaknade smått förvirrad idag. Har jag försovit mig? Jobbar jag idag? Vad är det för dag idag? Klockan var tio i nio och jag skulle följa Hanna till stallet klockan nio.
.
Det blev lite galopp träning i grusgropen med 30åringen och 3åringen, 30åringen försökte sig på några bus skutt som 3åringen gjorde. Härligt när det räcker med en tröja när man rider ut! Håller tummarna att hästen bestämmer sig för att tappa det sista av vinterpälsen nu under påskhelgen, annars blir det en dans med vattenslangen nästa vecka, försökte spola av ett ben idag och det  protesterade hon vilt mot.
.
Efter att ha bytt om till vanliga kläder gjorde jag och Sara ett besök på Ikea åt min mamma, fick själv med mig en tyg bit hem som jag tänkte sy ihop. Sen blev det presentjakt på Gränby, nu är de inslagna och bara väntar på att få komma till sina nya ägare. Kunde inte låta bli att gå in på Indiska pch där hittade jag en topp som var på rea. Är nöjd med min shopping idag.
.
Nu sitter jag och lyssnar på Fredrik när han spelar låten som han har skrivit till Johanna och Christians bröllop i sommar. Blödig som man är, är tårarna in långt borta.
.
Det kommer bli lite dålig blogg uppdatering under påsk, vi kommer va borta tom måndag. Önskar er alla en glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0