En kylig morgon

Sitter vaken och ser på när Fredriks syskon sover. Släppt ut knäpp hundarna en stund, de var lite less på att sova. Igår kväll kom Fredriks föräldrar och två yngsta syskon och ska spendera helgen med oss. Det blev grillat och en födelsedagspresent till mig. Nu har jag 12 stycken vinglas! Dags att köpa en till bestik uppsättning så jag har matchande finbestik till.
Jag hade hoppats på strålande sol och minst +20 grader ute, kanske lite önsketänkande, för jag möttes av +10 grader och kyliga vindar. En stor nackdel med Uppsala, denna blåst! En dusch för att känna sig lite fräschare och sen börja njuta av en ledig helg.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här i Norrland har vi det bara bra. Slipper BLÅSTEN!!! :) //Mamma

2011-04-16 @ 13:35:55
Postat av: Ewe

Va mysigt att dom är hos er!!



Haha läser mammas kommentar nu just som jag tänkte skriva att det blåser här också ;P Oops! Vem ljuger tro? :P

2011-04-17 @ 10:14:02
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0