Norrlands Guld

Efter jobbet var jag ute på en ridtur tillsammans med mina vilddjur. Innan jag åkte dit fick vi locka fram Icke efter att hon krupit in under huset! Knäpp hund. Det märks inte att min häst haft sommarvila. Det var full fart framåt, blev en lite galopp då hon inte kunde hålla sig i skinnet. Men nu blir det pessoabett på igen, stark som tusan och hon vet att hon bara har det 3-delade bettet och kan bita tag i det.

Vi har fått igång tvn på projektorn. Såg Norrlands Gulds nya reklam, där dom "förklädda" norrlänningarna beger sig hem, för att få vara sig själv för en stund. Ibland känner jag så, att man längtar hem till Norrland. Till veckan kommer pappa på ett snabb besök. Men jag saknar mina vänner i Skellefteå väldigt mycket. Kan iaf berätta att jag köpt en gästsäng, ord pris 9.999kr (tur med utförsäljning på jobbet), så nu får ni som hälsar på sova riiiiktigt gott. Ska bara göra klart gästrummet, just nu står det lite långt ner på prio listan, men i sinom tid blir nog även det klart.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Det märks väl aldrig på henne om hon ens har vilat eller inte? Hon är ju alltid galen :P



Har NI fått er en riktig säng då?

Så inte gästerna får sova skönt och ni på bäddsoffan :P

2010-09-05 @ 13:13:39
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter fint med en gästsäng! Vi har faktiskt oxå planer på att fixa en nu när vi flyttar. ;)

2010-09-08 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0