Nöjd med dagen

Vi har varit väldigt duktiga på renoverings fronten efter min dag på jobbet. Vi har satt upp gips i sovrummet, är ca 2½ gipsskiva kvar men det måste borras hål för elkontakter och dylikt i dom. Sen slipade jag taket och dörr foderna, bände lös de trasiga golv listerna och spacklade i "lilla hallen". Fredrik kämpade vidare med att slipa hall golvet. Imorgon blir det att slipa och måla, om jag orkar efter stallet, för Fredrik har tänkt smita iväg på hockey träning imorgon.

Känner mig nöjd och stolt med det vi gjort/gör, och framför allt är det kul, vi börjar bli ett riktigt bra team nu. Men nu blir det tre lååång dagar på jobbet så det kommer nog hinnas med lite mindre på kvällarna. Får peppa riktigt ordentligt inför min lediga dag på torsdag.
Måste bara beklaga mig över att sommaren är över. Det blev kallt så fort! Vet inte riktigt om jag är beredd på att temperaturen ska krypa längre och längre ner på termometern. Vill ha lite mer sol och värme! Har iofs 3 veckors semester till att ta ut, kanske ska smita iväg i vinter på en solsemester?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0