Fika sugen!

Idag har det varit en lång dag, började halv åtta och slutade halv åtta. Fått en del gjort på jobbet men hade självklart varit skönt att hunnit med liiite till. Åkte förbi Gränby köpcentrum innan jag for hem. Direkt jag klev in genom dörrarna kände jag hur länge sen det var jag strosade omkring i butiker eller tog en fika. Ska planera in en stros dag nästa vecka. De krokar jag hade tänkt till badrummet har utgått från sortimentet på Åhlens (höll på att få ett nervsammanbrott över det), men Sara ryckte upp mig med lockelsen inför en inspirations dag med henne på diverse butiker. Väl hemma i huset var det trög startat, kände mig rätt så trött (är ännu tröttare nu) men tillslut kom färghinken fram och jag målade sista varvet på listerna.

Imorgon gör vi än favorit i repris, halv åtta till halv åtta. Sen har jag min efterlängtade lediga dag, då har jag kämpat på sju dagar i rad, är även ledig både lördag och söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0