A wish

"Can we pretend that airplanes, in the night sky are like shooting stars.....I couls really use a wish right now wish right now ..."

En dag till på jobbet sen blir det lång-fixahus-"ledigt". Men först blir det lite tjej häng imorgon kväll, Fredrik hade paxat mig som chaufför så Sara och Hannah får underhålla mig tills han känner sig nöjd ute på stan. Har nog även tänkt klämma in ett besök på Skördemarknaden i Storvreta i helgen, tänkte att det vore skoj att hitta på någonting helt nytt.

Har målat första lagret färg på listerna i badrummet (efter att jag grundat) och har städat och pimpat  med de nya handdukarna m.m. Lite kartongletandes kvar efter de sista sakerna med varje steg framåt känns bra.

Fått veta att alla distriktchefter i Sverige ska komma till våran butik om ca 1½h vecka. Tänkte att efter den senaste paniken och hysterin inför säsongsvärderingen som var kan jag nu fokusera lite mer på huset inför alla beök som är inplanerade. Men inte det, blir att fortsätta med det höga tempot i 2 veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0