Sjukling idag

Det blev inte mycket jobb idag. Började dagen med fruktansvärd magknip, efter lunch övergick den till huvudvärk, yrsel och feber. Det blev en halvdag till klockan tre. Hem och bli ompysslad av Fredrik och Icke.
Fredrik har varit riktigt duktig idag, andra lagret är målat i hela vardagsrummet och slipning av golvet är påbörjat. Typiskt nog fick jag sms från Upsala Färg efter att jag lämnat stan (det är inte jag som stavat fel, dom stavar sitt namn så, Upsala). Ska passa på att beställa tapeter till sovrummet när jag hämtar ut tapeterna till vardags/finrummet.
Nu blir middagen serverad, kebab och pitabröd. Fredagsmys är det!
Det blev inte mycket jobb idag. Började dagen med fruktansvärd magknip, efter lunch övergick den till huvudvärk, yrsel och feber. Det blev en halvdag till klockan tre. Hem och bli ompysslad av Fredrik och Icke.
.
Fredrik har varit riktigt duktig idag, andra lagret är målat i hela vardagsrummet och slipning av golvet är påbörjat. Typiskt nog fick jag sms från Upsala Färg efter att jag lämnat stan (det är inte jag som stavat fel, dom stavar sitt namn så, Upsala). Ska passa på att beställa tapeter till sovrummet när jag hämtar ut tapeterna till vardags/finrummet.
.
Nu blir middagen serverad, kebab och pitabröd. Fredagsmys är det!
.
Den ljusare färgen är målad med i finrums delen av vardagsrummet (är ett stort vardagsrum som vi kommer "dela av" i hälften). Den mörkare hör alltså till vardagsrums delen.
Har hakat på trenden med att sätta stjärnor på mina bilder. Jag har valt att använda mig av byggdamm för att få till mina stjärnor ;P

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vi åt kebab och pitabröd för en vecka sen, tokagott!



Haha bra du är trendmedveten! ;D

2010-10-02 @ 20:08:33
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0