Pendlat färdigt

Efter att ha väckt min sambo okristligt tidigt (enligt honom) för att Volvon inte startade, kunde jag komma iväg till Barkarby. Måste säga att det känns lite tråkigt och frustrerande att jag inte ska jobba där förrän nästa vecka, längtar självklart tillbaka till min butik, men jag hatar att lämna ofärdiga saker efter mig.

 

Det har varit minusgrader de senare mornarna hos oss. När jag körde i en kraftig kurva på vägen hem från jobbet tänkte jag ”skönt att vi sluppit nederbörd, skulle vara väldigt halt då”. Stannade av på Horze och Hööks, ligger precis bredvid vägen som leder hem, hehe. När jag gick ut till bilen igen hade himlen öppnat sig! Stackars Sara kör från Barkarby nu och det har tydligen hunnit bli endel vatten på vägbanorna. Jag är iaf glad att jag inte skulle åka i motsatt riktning när jag skulle hem, bilkön sträckte sig 6,5km!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0