Pannlampa fixad

Dagen blev inte så mycket mer produktiv än vad jag tidigare berättat, var iofs ute på en kvällsridtur. Fredriks kusin och hans tjej kom vi lunch tid, och höll oss sällskap till klockan fem innan de begav sig hemåt mot Skövde/Tibro. Alltid kul med människor som tar sig tid att stanna och hälsa på trotts att de är på resande fot.

 

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg var jag ute efter en ny pannlampa, då även den som flertalet andra saker haft en förmåga att försvinna den senaste tiden. Jag var in på Horze igår för att titta på deras pannlampa (för 59kr), den kändes otroligt plastig och gav ifrån sig ett allmänt rappligt intryck. Gick då över till Hööks för att titta närmare på deras (159kr) men deras var slutsåld för dagen. När jag var i stallet letade jag reda på min ”rånarluva” och ”öronmuffar”, gissa vad som låg tillsammans med dom, min älskade pannlampa! Tycker om den för att den har tre olika steg med vitt ljus och ett rött ljus. Och den är rejäl.

 

Nu ska jag luta mig tillbaka med några Scrubs avsnitt och godis pumpen som Fredrik fick i present av våra besökare.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0