Ascot

Idag har jag varit i Barkarby butiken, ska under nästa vecka hjälpa dom att optimera deras möbeluppställning. Älskar att möblera, montera och dekorera! Blev en kortdag idag  men det gav inte så mycket att komma hem i tid, hann sitta ner och prata med Fredrik undertiden han åt middag sen var han tvungen att åka iväg till sin hockeymatch.  Nu sitter jag här, klockan är sju och jag är redan uttråkad. Jag är nog lite arbetsskada också, hittade den här bilden/annonsen i ”Vi i villa” tidningen jag fick igår.

 

 

Ascot är en hel möbelserie bestående av skohylla, byrå, hög smal hylla, vägghylla (ser ut som en stege som lutas mot en vägg), klappbord och självklart det här skoskåpet.

 

Imorgon blir det äntligen ett ordentligt ryck med huset, nu ska färghinkarna fram igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0