Ryggproblem igen

Har just kommit hem och sitter i soffan och funderar om jag ska orka vara vaken tills Fredrik kommer hem så jag kan få bli god natt omstoppad. Varit hos Hannah och Per för inspektion, var inte alls så hemsk lägenhet som dom beskrivit. Dom har alltså gjort ett för j*vla bra jobb med att fräscha upp lägenheten och ge den deras egna touch. Dom hyr en två i andra hand som tidigare var inredd från golv till tak med massvis av små änglar, gamla sunkiga möbler och stora fula växter.

 

Har fått lite problem idag. Min rygg/ryggslut/svank eller vad delen heter har börjat göra ont igen. Man känner att det är något som ligger på lur, det är ingen smärta utan mer bara en aning, och helt plötsligt kan jag inte gå för det gör så fruktansvärt ont. Känns som en ”kula” på höger sida om svanken som strålar smärta upp längs ryggen och ner längs höger ben. Råkat ut för den känslan några gånger idag. Känns inge vidare. Ska ringa till naprapaten jag var till förra gången och höra om han har någon tid snarast. Jag som hoppades på att ryggen skulle bli bra nu när vi sover i en riktig säng och ingen stenhård bäddsoffa. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0