Mamie påslakanset från Jysk

Hade som sagt inte ro att sitta hemma och göra ingenting. Självklart borde jag egentligen stannat hemma med tanke på väderförhållandena. Första anhalt blev Byggmax, måste se till så Fredrik har nått att göra hemma imorgon ;) köpte grovspackel, elementpensel, brickor till ytterdörren (så den kommer upp en bit) och tätningslister till ytterdörren. Sen blev det Biltema och införskaffande av en snöskyffel att ha på bron, det drar lätt in snö på bron då vi inte har något staket där än. Gick sen över till Jula och köpte en whiteboard tavla som jag tänkte ha på boxen i det nya stallet. Som sista anhalt blev det Jysk, det är extrapris, 175kr ist för 299kr, på ett påslakanset som jag spanat in, den matchar perfekt med våran sovrumslampan från Indiska, kommer bli super snyggt!

 

 

Fredrik hade precis kommit hem när jag kom hem, släppte ut Icke i snön (som nu hunnit bli en del) hon gjorde sina kaninhopp i snön och tyckte Fredrik har jätte rolig som kastade snö på henne med skyffeln. Knäpp hund.

 

IDAG

Igår när jag var ute och red tänkte jag "vilken tur jag har med vädret mina lediga dagar, bäst att jag inte säger det högt för då lär det blir dåligt väder imorgon när jag är ledig". Det räckte tydligen bara med att tänka tanken.

 

IGÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0