Hästshopping

Löning och shopping inför flytten. Jobbar hela tiden framöver så jag tänkte passa på idag och handla lite sånt som kommer behövas i nya stallet. Mina snälla föräldrar skickade ner mina fodertunnor, hinkar och fodermått, så det är lite mindre "tråkiga saker" jag måste köpa. Är blad annat höpåsar, morgon/kvällshink för kraftfoder, en hink med platt sida att hänga i boxen, kraftfoder och något att märka mina stallsaker med. Flickan skulle behöva ett stalltäcke så jag ska kolla efter ett sånt också. Får se om jag ska in till Globen imorgon efter jobbet, JD och CH ska nog dit, vore kul att kika bland utställarna och kanske fynda något.



Kommentarer
Postat av: Ewe

Imorgon är det lön för mig!! 2009 kr får jag!! YEY!! Har ju inte fått pengar sen om de va augusti eller september..! :P

2010-11-25 @ 22:27:10
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0