Än så länge inget snökaos utanför fönstren, men ska för säkerhets skull bege mig till stallet innan lunch, lite små pyssel att göra hemma först. Känns fortfarande väldigt konstigt att vi har avverkat 1/3 del av november och det har inte fallit en endaste snöflinga!? Men det är skönt att fortfarande ha bra ridunderlag utomhus, hoppas det håller i sig tills jag flyttat till grannarna, då kan man kila in i ridhuset om vädergudarna bestämt sig för att vara på dåligt humör.

 

Igår kväll blev det konstaterat, jag har en av världens snällaste pojkvänner. I natt när han kom hem från sin hockeyträning bytte han däck på min bil, så jag inte ska bli fast hemma idag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0