Börja laga mat själv?

Har bestämt vilka kläder det blir inför Linköping imorgon, blev en snabb modevisning för Fredrik. Det blev fram med saxen och klippte av ett av par av mina gamla jobbyxor som fått hål på knäna.

 

Vi har fått en gäst till vårat fredagsmys, grannen Victor stannade kvar efter att han och Fredrik lekt klart med volvon. Har som vanligt ett fantastiskt matbord, hips vips är det fyllt med mat. Något ännu mer fantastiskt är mina matlådor. När jag kommer hem efter jobbet lägger jag bara upp dagens uppätna matlåda på diskbänken. Och morgonen efter hämtar jag den diskad och påfylld i kylskåpet. Häftigt! Lite orolig hur jag ska klara mig när Fredrik börjar jobba, han tar hand om mig så bra.

 

Peppad som tusan inför morgondagen/kvällen/natten!


Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack. :D

2010-11-06 @ 06:48:23
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0