06.00?

Vaknade och njöt av att det är klarblå himmel och strålande sol, perfekt stalläder. Jag tittade på klockan som visade 06.00 (trodde jag), tänkte att det är väl ovanligt ljust ute för att klockan bara ska va sex. Jag låg kvar i 45 minuter tills jag försökte smyga upp, men då vi har gamla trägolv är det inte så lätt att smyga, golvet knakade till och Fredrik vaknade. Han frågade vad jag trodde klockan var. Kvart i sju svarade jag. Det är den inte, fick jag som svar. Han hade ställt tillbaka min klocka två timmar i hopp om att jag snällt skulle ligga kvar i sängen om jag vakat allt för tidigt så vi kunde ha extra lång sovmorgon. Låg kvar en liten stund till men gav upp. Det är ju en ny dag med massor av saker att göra.

 

 

Här kommer bilden på Icke som vilar med sin boll, efter att hon jagat runt och lekt med den på golvet som en katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0