Hemma hos min säng

Min sammanlagda nattsömn uppgår nog till två timmar. Har legat och vridit mig större delen av natten, eller bara legat och funderat på ingenting, typ varför jag inte sover, hur gärna jag skulle vilja göra det och paniken över att orka med dagen. Kunde inte somna om efter att jag skjutsat Charlotta och Alexander. Så ni kan ju gissa hur segt det var på jobbet idag. De sista två timmarna ville aldrig ta slut. Sen var jag tvungen att pallra mig iväg till stallet. Tack och lov sken solen och försökte ge mig lite energi. Blev en väldigt lugn uteritt tillsammans med Schacko (tinkern) och hans skötare. Han uppförde sig väldigt bra trotts sin unga ålder.


Nu kan jag äntligen luta mig tillbaka i soffan, mätt och belåten. Såg en reklam om anti-age tandkräm (Pepsodent)? Är inte det lite väl att ta i? Eller?! Fungerar anti-age produkter? När ska man börja med det? Och ids man verkligen hålla på med sånt? Seriösa funderingar ikväll, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0