Vilken gräns har du för returer?

Bara varit jobb och sängen några dagar, sista dagen imorgon, sen är jag ledig lördag och söndag. Börjar flyta på riktigt bra med allt fixande inför trädgårdsuppställningen. Sålt bort mycket visningsmöbler ur ordinarie sortiment, fått upp endel trädgårdsmöbler och nästan allt plock. Är så peppad på att jobba just nu. Ska in tidigare imorgon och fortsätta!


Ibland har man lite roliga returer. Ett tag efter att jag börjat på Jysk kom en kund och lämnade tillbaka ett utbytbart huvud till en toalettborste, för 6,90kr (???) måste varit en bilresa hon gick back på. I dag fick en av mina kollegor en retur på en julslips för 29,90kr, varför lämna tillbaka något som man köpt för 3 månader sen då den säsongen är slut sen lääänge. Men den som tar första platsen i konstiga returer var den en av Fredriks gamla kollegor som fick göra. Det kom in en kund på den butiken som skulle lämna tillbaka en oanvänd plastpåse för 1,50kr. WHY?!
Har du nån gräns för vad du lämnar tillbaka?


Ska fortsätta med min äta och sova rutin. Älsklingen ska på träning ikväll så jag tänkte se om jag kan somna utan han den här gången. Hade tänkt fixa med jobbet lite men glömde kvar mina papper. Får ligga nerbäddad och bara ha det skönt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0