Stalldag med Linda och Tindra

Det är härligt när helt oplanerade dagar bli till roliga dagar med massor av spontana saker. Efter att Fredrik vaknat till liv klädde vi på oss och tog en morgonpromenad i solskenet till ICA för att handla lite frukost, och Icke fick sig en morgonpromenad. När vi kom hem igen hade jag fått ett meddelande av hovslagaren och ett av Linda. Hovslagaren kunde inte komma idag (blir skoning på tisdag istället) och Linda frågade om jag skulle till stallet och om hon och Tindra kunde följa. Så efter vi och dom fått i sig lite mat sammanstrålade vi hos oss och begav oss till stallet. Tindra visade sig vara en tuff liten tjej och hjälpte mig fixa i ordning Tiger. Sen begav vi oss alla tre ut på en körtur. Solen sken, men vinden visade sig bitvis. Hälsade även på kaninerna och getterna med deras killingar (som nu blivit ännu fler). Mysigt med barn, speciellt i Tindras ålder (kan tänka mig att hon är lite trotsigare hemma) dom har så roligt sätt att se på världen.


Nu är vi parkerade i soffan, efter ännu ett besök på ICA för att kunna göra lite kvällsmat och Melodifestival mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0