Nån som vill följa med?

Började återigen min dag väldigt förvirrad. Klockan 07.10 pep min telefon, hantverkaren/ vaktmästaren/snickaren hade lagat min garageport. Känner mig glad att jag inte har såna tidiga arbetstider. Äntligen fick Skrället komma ut igen.


Den dagliga väderrapporten lyder ”helmulet med nederbörd stor del under dagen, förmiddagen med snö och eftermiddagen regn”. Är glad att jag lyckades träffa in en dag (igår) med fint väder i samband med ledighet. Fick även en glad ”nyhet” idag med lönebeskedet, vi har fått en liten bonus. Ska unna mig ett par ridskor och kanske nya ridbyxor. Är väldigt shoppingsugen just nu. Sofia och Fredrik har precis kommit hem från Ullared, jag vill också dit! Försöker bearbeta Fredrik men det går inge vidare :P nån annan som vill följa ist?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)

kolla gärna in min populära och omtyckta killblogg.

finns garanterat något du gillar där.

egenskrivna dikter är bara en sak att nämna.



Mvh: Beloni, där text blir till verklighet

2010-03-23 @ 21:14:41
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Ewe

haha fjant.. kan folk sluta skriva bara för att göra reklam om sin egen blogg? :P



Jag följer gärna med!!! :D

2010-03-24 @ 10:12:14
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0