Längtar efter ledighet

Ååååh så skönt med lite sovmorgon. Och att sluta innan stängning är inte helt fel det heller (slutade kl 18). Blev en vända upp till Gränby för att fixa med Ewe´s födelsedagspresent och lite påsk pyssel. Det låter väldigt konstigt med jag kunde inte posta mitt paket på det stora köpcentret (finns ett Coop och ICA), det fick bli en promenad nu efter middagen till vårt lilla ICA, skumt. Den hopplösa lilla ungen (aka Ewe) sms:ade mig idag en födelsedagsönskan, ett presentkort på en butik här i Uppsala som hon älskar att shoppa kläder i, New Yorker. Så istället för ett billigt frimärke har jag lagt ut 60kr i fraktkostnad på hennes present som jag redan hunnit köpa. Jasi vad ska man ta sig till med små syskon.


Något som inte får glömmas bort är att SAIK slog ut Färjestad i den sista och avgörande matchen. Magen hann vända sig några var i de sista slut minuterarna innan det stod klart att vi gått vidare (måste erkänna att jag och pappa hade gett upp hoppet).


En bild från min älsklings gotte hörna i kylskåpet. Chokladpudding och åter chokladpudding. (idag när han skulle göra middag frågade han om jag tagit nå mjölk, hmm undra vart den kan ha tagit vägen)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha oops!!



hahahaha vadå gotte hörna!! de är ju typ hela kylskåpet fullt med chokladpudding :P

2010-03-30 @ 23:06:13
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0