KB restaurangen som är värt ett besök

Blev inget inlägg igår för mitt humör var inte på topp igår kväll.


Det är skönt med små grusvägar att rida på för man slipper trafiken. Nackdelen är att de snöar/drevar igen fort. Igår blev det lite mer plumsning än tänkt. Tiger kämpade på, dock inte lika positiv som snöharen Icke, hon som for som en kanonkula fram och tillbaka.


Både igår och idag har jag jobbet med att spaca upp inför sommaren. Mycket kvar att göra men det börjar utforma sig en bra plan för hur allt kommer och bli.


Igår kväll efter jobbet blev det restaurangbesök. Vi gick till en restaurang som vi ofta passerar med bilen vid tågstationen. KB www.konsertbaren.se. Fantastisk mat! Jag beställde baconlindad kyckling med Västerbotten pure, mango sås och vitlöksbröd. Blev även efterrätt, varma frukter med smält vit choklad och glass. Om ni har möjlighet gör ett besök där!


Mätta och belåtna gick vi till bilen. Och då får jag panik, det sitter en p-bot på vindrutan!? Tittar mig förvirrat omkring, för skylten vi tittade på när vi parkerade visade 8-18. Men efter att vi tittat oss omkring ser vi ytterligare en skylt som visar 00-24. ARG! Javisst får jag skylla mig själv om jag struntar i att betala parkeringsavgiften, men skyltningen var aningens konstigt ut så vi tog helt enkelt fel *suck*.


Känner mig på lite bättre humör idag. Fredrik håller på att göra smarrig middag. Ungstekt falukorv och hemma gjort potatismos med en egen toutch. Blir spännande att se hur det slutar.


P.S rekommenderar serien  ”Landet brunsås” som går på SVT2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0