Imorgon åker vi

Trodde vi skulle möta en omöjlig dag på jobbet när jag kom dit. Det stod tre lastbilar parkerade på baksidan. Sängar, skum/bäddmadrasser och sommar/plock/möbelleverans. På grund av att det är dag före röddag imorgon fick vi våran plock leverans idag istället för imorgon. Men det gick vägen!


Ikväll blev det två rätter till middag. Fredrik åt stekt grillkorv och pommes (en av de värsta maträtterna jag vet) och jag åt blodpudding (något som Fredrik vägrar att ens provsmaka). Efter vi blev mätta och belåtna håller vi på att tvätta. För imorgon efter jobbet ska vi åka till Skövde på en lång weekend (trosdag kväll till måndag kväll). Jag håller på att längta ihjäl mig! Ska bli skönt att få komma bort lite och verkligen kunna slappna av. Och få se hur nya stallet blev!


Vi sitter och ser på Kunskapskanalen (ingen aning om varför). Där var det en hund som gnydde lite. Sötnosen Icke blev väldigt fundersam. Hon spetsade sina paraboler till öron och la huvudet på sne från ena sidan till den andra när hunden gnydde.


Får se hur mycket uppdatering jag hinner göra under helgen. Ni lär märka :)


Kommentarer
Postat av: Feggzy

Blodpudding ä riktigt gott :D fast då ska man oxå förstås ha smör och lingonsylt till annars få det vara :o och ja klockan ä halv 6 på morgonen så sluta titta på mej sådär :P

2010-04-01 @ 05:30:26
URL: http://blog.xtme.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0