Gör ett besök i Kungsberget

Efter jobbet i lördags blev det middag med Sara och Hannah. Efter lite språk/beställningsproblem fick vi med oss lite pizza hem. Där visade det sig att vi inte alls hade lyckats kommunicera vad jag ville ha. Ist för en halv inbaka pizza med fläskfilé, tomater, bearnaise fick jag en pepperoni, fetaost och oliv pizza. Men den gick ner den med. Sen tog Sara fram sällskapsspelen och vi satte tänderna i ett spel som går ut på att kvinnor svarar på frågor om män och tvärt om. Vi hade inga killar med vid bordet så vi körde en liten egen variant. Vi var pinsamt dåliga på endel tjejfrågor och värdelösa på killfrågorna, men kul var det. Nån som har ett bra tips på ett roligt sällskapsspel? Som man inte behöver en spelkonsol till ;)


Igår var vi till Kungsberget. Det var bra underlag, trevliga backar och mysigt område. Börjar bli som Fredrik och bli bekväm av mig, så det där med sittlift är väldigt bra. Jag var rätt skakis i början, kroppen minns väl vad som hände senaste gången jag åkte. Men efter några åk började kroppen slappna av och det blev roligt att åka igen. Ska skrapa ihop lite bilder från min och Fredriks mobil. Men just nu ska jag bara bädda ner mig och låta kroppen vila. Känns som jag blivit misshandlad, och imorgon ska vi bygga om/komprimera möbelstudion, får se vad min kropp kommer tycka om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0