En helt vanlig dag

En liten förvirrad sovmorgon. Fredrik skulle iväg till sin fotbollsmatch och jag hade ingen aning om vad klockan var, hade mobilen ställt om sig själv till sommartid eller inte? Tillslut lyckades jag räkna ut att jag skulle få ligga och dra mig en stund till. Var bara in och lunchtäckte fyra timmar på jobbet. Direkt hem efter det för klädbyte och upplockning av Fredrik och Icke. Så nu har Tiger blivit uppborstad ordentligt, vi har alla fått oss en kvällspromenad. Och nu är det dags för kvällsfika, grekiskt lantbröd och o´boy. Blir en väldigt fåordig uppdatering, är fortfarande sliten.


Fredrik fick ta den gamla hårborsten och agera klimaskin, gissa om Tiger njöt!





(Fredrik gick precis till kylskåpet med två skålar och två djuptallrika chokladpudding, och han kallar mig gottegris)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0