Återigen en rolig dag, med ett riktigt bra avslut

Nu är säsongsvärderingen över (måste nog erkänna ett litet äntligen). Vi fick 95%, tror det är högst hittills i distriktet. Varit en riktigt rolig men intensiv dag på jobbet. Haft leverans dag så det har funnits en hel del saker att göra. På lunchen gick jag och Linda och köpte varsin pizza, åt upp hela! Och snabbt gick det. Minns inte senaste gången jag gjorde det, kan räkna på en hand hur många gånger det hänt i livet.  Behövde en rejäl påfyllning av ork i kroppen. Var fler på jobbet som gjorde ett besök på pizzerian idag.


Självklart blev det våfflor till middag en dag som denne. Fredrik blandar pulvret med Soda Streamat vatten (bubbel vatten) ist för vanligt kranvatten, känns som att våfflorna blir lite frasigare. Nu sitter jag med benen utsträckta och försöker slappna av i kroppen, den kännas rätt så sliten. Imorgon börjar jag inte förrän klockan ett, men ska till stallet innan och rida lite med mys tanten och lilla yrvädret.


Har för första gången på ca två år budat på Tradera igen. Ett jätte fint schabrak! Låg ute tre likadana, budade på det mittersta, men missade den. Budade på den sista (då gick mitt hjärta på högvarv) och vann den! (billigare än vad den första slutade på) Nu får jag snällt vänta tills det kommer en avi i brevlådan. Längtar redan! Hade glömt hur kul det är att klicka hem lite roliga saker ;)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Dom blir frasigare.. ! Eller.. jag har aldrig provat.. men en på jobbet sa de till mig för nått år sen.. sen har ja helt glömt det! Tror jag har sagt de till mamma nån gång för länge sen.!



Tradera = FARLIGT

2010-03-25 @ 23:08:02
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0