Underbara mysdag



Det är alltid lika skönt när man kan rida ut i t-shirt, passade på att rida en långsväng (ca 1½h) när finvädret äntligen hittat hit. Vi red förbi två föl idag med och Tiger var lika nyfiken den här gången, alla andra hästar vi möter är hon helt ointresserad av, men vid fölen står hon gärna och tittar lite.

Har precis varit och lämnat in min mobil, luckan till kameran har fått ett eget liv. Jag måste oftast hålla ett finger på luckan när den är öppen annars tror kameran att den är stängd.

Passade på att ta lite kort idag. Kommer känna mig väldigt handikappad utan min mobil, hoppas bara den hinner bli klar innan vi ska på semester.


  
Min fina Flicka på väg hem, passar på att få lite egen motion och går sista biten.

 
Våran hopplösa hund som inte är rädd om sitt liv, tur att jag har en snäll häst.
Sist och minsta busföret i stallet, hon såg så himla söt ut med all sin man överallt.

Har precis ätit vattenmelon, tror typ hälften ligger på golvet, lyckades sprätta iväg kärnorna över hela rummet. lir fram med dammsugaren och skurhinken efter middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0