Tänk om man kunde se in i framtiden

Den här dagen har erbjudit mycket att tänka på, roliga saker men stora beslut.


Var ut i sommarvärmen på en ridtur innan lunch (red i linne idag så jag inte bygger på min snygga bonnabränna allt för mycket). Tiger har tappat sin flughuva någonstans i sommarhagen, jag får ta mig en promenad där i helgen, hann inte leta den idag för jag skulle till frisören. Nu ser jag något igen, luggen har legat ner över glasögonen, nu ser jag ut som en vettig människa igen, lagom till midsommar och inför semestern.


Hämtade upp Fredrik på jobbet och vi följdes åt för att se vart huset ligger som vi ska hyra i höst (om de sista bitarna faller på plats). Vi var in och hälsade på hos grannarna, ett stort stall med ridhus. Vi pratade med mannen i huset och det såg lovande ut för att kunna få en stallplats där, ska ringa och prata med hans fru som är ansvarig för inackorderingarna. Då kan jag krypa till stallet om jag vill, vore underbart! Har även lite mer att fundera över men det ska få sjunka in ett tag innan jag beslutar något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0