Snart midsommar

Blev en lång och intensiv dag på jobbet. Hann med massor (plus handlade med Fredrik på lunchen), fick veta att jag fått 90% på vårat senaste provköp (jag ”klarade” alla punkter, det vi missade på var hon i kassan som inte sagt hej när kunden kom in, vilket berodde på mycket kö i kassan). Stannade kvar över 1½h på jobbet och fixade lite, Fredrik är ändå på ”fotbollsträning” där dom diskuterar ”speltaktik” vilket innebär att dom dricker öl och se VM matcherna.


Nu peppar jag för midsommar med våra vänner, kubben står redo i hallen, all mat ryms inte i kylskåpet och drinkarna är planerade.


Ska luta mig tillbaka i soffan, njuta av lugnet en stund och jobba vidare med alla mina tankar, sov jätte dåligt i natt och drömde massor. Hoppas jag får lite mer vila i natt.

Ett stort grattis till våran farfar som fyller år idag!

 

Har ju ingen mobil/kamera nu så ni får njuta av lite gamla bilder.

De har bilderna kommer från en familjedag ute i Gummark den 17 augusti 2002 då Annica Sundberg red Tiger i en kadrilj, det var en mindre grå Tiger på den tiden.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag har bara provat på låren än så länge men damn! Lena lår fick jag :D Så hittills tycker jag den är awesome!

Jepp precis en sån, har inte gått lös på katterna än dock.



Kom hit istället :)

2010-06-25 @ 14:19:21
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0