Öh va? Har redan en till dag gått?

Hur var det nu igen? Just ja, äta, jobba, sova och klämma in stallbesök. Blev en sen barbacka ridtur med Felicia efter en tok stressig avslutning på jobbet, alla kunder tyckte tydligen att det var en smart ide att handla allt tio i sju (kom iväg från jobbet 20 min senare än vanligt). Var jätte hungrig när jag skulle till stallet, då ringer min fina sambo och säger att han köpt rostbiff och potatissallad. Så nu sitter jag och ser Cougar Town och är mätt. Härligt.


Imorgon den här tiden sitter jag i Bergsbyn, helt galet vad jag längtar!!

  

Betessäsongen är i full gång, nu har dom flyttat över till ordinarie sommarhage.
Börjar se ut som hon är dräktig :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0