Nu börjar vi få lite semesterplaner

Efter att ha städat lägenheten och genomlidit två VM matcher belönade jag mig själv med middag på stan tillsammans med tjejerna, vi var lite puckade som gick till Olearys och åt middag (ni kan gissa vad dom visade där) men dom har en sån god sweet chili pasta som jag blev sugen på.


Jag och Fredrik har börjat spåna på vad vi ska göra på våran semester i sommar. Nu ser det ut som att det blir en till road trip med husbilen! Ska försöka få med mina medmänniskor på ett lite studiebesök på Jysk i Tyskland eller Holland. Och göra stopp i några nya städer på vägen till Holland (eller i Holland). Tips?


Är ledig imorgon med, riktigt härligt med en två dagars ledighet. Imorgon blir det stallet, och jag hoppas på lika fint väder som det varit idag. Äntligen fick man en känsla av att det faktiskt börjar vara sommar.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Så det blir Holland?

2010-06-17 @ 10:34:16
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0