Nu är jag allt bra trött

Min snälla pojkvän åkte igår och skulle släppa ut Tiger innan han skulle till jobbet. Hon stod inte i sin vanliga box, så han blev började fundera om det var Tiger eller någon annans häst (han tyckte hon var så blank på rumpan, dvs inte så grå för han ser oftast henne fram ifrån). Jah hade glömt sätta igång ljudet på min mobil så han fick inte tag på mig. Han löste problemet genom att lyfta på Tigers pannlugg, och drog slutsatsen att ingen annan häst i stallet är så grå/vit i hela ansiktet.

 

Var kris på jobbet idag så efter att jag gjort bort stallet (Tiger fick sova inne inatt med, vilket hon verkade behöva för hon är en mycket piggare häst nu) åkte jag in till jobbet. Var en lite lugnare dag idag, hann fixa med lite saker på kontoret.

 

Nu har jag precis kommit hem efter att ha tryckt ett Frisco mål! Försökte shoppa lite med Sara och Hannah med det var ingen vidare shoppingdag, blev bara en hårtoning för min del. När vi satt och åt berättade Sara dagens bästa. När hon jobbade på Korvgubben hade de en praktikant, och när han svarade i telefon lät det såhär;
-Välkommen till Korvgubben det är Max.
Haha kanske inte det mest passande namnet när man jobbar på Korvgubben.

 

Nu ska jag se om jag kan erövra sängen från Fredrik och Adde, jobbar imorgon och hade tänkt orka med stallet efteråt.

 


Kommentarer
Postat av: ewe

hehehe kul med namnet :P

2010-07-01 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0